Studia podyplomowe w zakresie zarządzania kryzysowego
Celem studiów podyplomowych jest: nabycie wiedzy i umiejętności sprawnego rozpoznawania zagrożeń powodujących powstanie sytuacji kryzysowych, umiejętne diagnozowanie w skali zagrożeń oraz umiejętności sprawnego rozwijania działań eliminujących skutki powstania sytuacji kryzysowej
Studia kierowane są: do osób legitymujących się dyplomem studiów wyższych (stopień magistra, inżyniera lub licencjata). Studia skierowane są:
- do funkcjonariuszy (pracowników) służb i inspekcji,
- pozostałe osoby – pracownicy w administracji rządowej i pozarządowej,
- do osób zamierzających podjąć pracę w instytucjach wyżej wymienionych.
Czas trwania: 2 semestry (222 godz.)
Zasady rekrutacji: według kolejności zgłoszeń
Termin zgłoszeń: rekrutacja prowadzona jest systemem otwartym
Zasady przyjęć: ukończone studia wyższe (ksero dyplomu i oryginał do wglądu), wypełnienie kwestionariusza osobowego, 2 fotografie legitymacyjne, wniesienie opłaty wpisowej
Limit przyjęć: 30 osób
Opłaty: 70 zł – jednorazowa opłata za postępowanie związane z przyjęciem na studia, 1.100 zł. – opłata za semestr, możliwość wniesienia opłaty w ratach.